2012/02/06

"Een Beetje Verliefd" - andre hazes


n 'n discotheek
Zat ik van de week
En ik voelde mij daar zo alleen
't Was er warm en druk
Ik zat naast 'n lege kruk
Ik verlangde zo naar jou hier aan m'n zij

Ja, ik denk nog steeds
Hoe het was geweest
Toen je naast me zat hier aan de bar
Ik vroeg drink je mee
Dat vond jij oki
Toen je prostte, naar me keek werd ik zo wee

REFREIN:
'n Beetje verliefd
Ik dacht 'n beetje verliefd
Als ik wist wat jij toen dacht
Had ik nooit op kou gewacht
Als 'n kind zat ik te dromen
Deze nacht...

Due to copyright, we are allowed to show just a part of the lyrics. Complete lyrics are on
Andre Hazes top songs:
Een Beetje Verliefd
Zij Gelooft In Mij
Zeg Maar Niets Meer
De Vlieger
Eenzame Kerst
De Glimlach Van Een Kind
Het Laatste Rondje
Kleine Jongen
Met Kerst Ben Ik Alleen
Mama
Niemand Laat Zijn Eigen Kind...
Bloed, Zweet En
Ik Ben Zo Eenzaam Zonder Jou
Amore Scusami
Eenzaam Zonder Jou
Droomland
Geef Mij Je Angst
Als Je Gaat
Bedankt Mijn Vriend
Waarom
Voor Mij Geen Slingers Aan De...
Amor, Amor, Amor
Het Is Koud Zonder Jou
Donker Om Je Heen
Als Jij Maar Bij Me Bent
De Nacht Is Mijn Leven
Diep In Mijn Hart
Ik Kan Je Niet Vergeten
Blijf Bij Mij
Laat Mij Nu Maar Gaan
Als Ik Jou Vergeef
Alleen Met Jou
De Koning Van ’t Plein
Amor, Amor, Amor (duitse...
Geef Mij Een Teken
Dat Zou Prettig Zijn
Denk Je Nu Niet Aan De...
Als Je Bij Me Bent
Al Jouw Woorden Zijn Teveel
Alleen
Alles Kreeg Je Wat Je Vroeg
Ach Je Bent Er Maar Heel Even
Als Ik Jou Zie
Alsjeblieft Laat Me Zeggen...
Dat Ene Moment
Breng De Zon Weer In M’n...
Ik Meen ’t
De Zon Schijnt Ook Voor Jou
Wij Houden Van Oranje
De Waarheid
Dat Moet Jij Weten
De Vakantie Van De Eeuw
Zondag
Al Di La
Als Je Hier Blijft
Als Jij Hier Bent
2 Weken
Als Je Alles Weet
Een Vrouw Uit Het Leven
Een Morgen